Valborg & wandeltocht - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van Sytske - WaarBenJij.nu Valborg & wandeltocht - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van Sytske - WaarBenJij.nu

Valborg & wandeltocht

Door: sytsked

Blijf op de hoogte en volg Sytske

23 Mei 2015 | Zweden, Uppsala

De lente is echt begonnen! :)
Eind april werd dit gevierd: Valborg. Dit lente-feest is vooral erg groot onder de studenten in Uppsala. Leuk om mee te maken! Overdag waren er leuke activiteiten. De hele stad is vol met studenten en jongeren, het park Ekonomicum zag helemaal zwart van de mensen. In de middag kwamen Puck, Hilde, Rogier en Lotte vanuit Wageningen/Groningen aan. Samen naar een groot vreugdevuur geweest! Het weekend daarna heb ik Uppsala nog beter leren kennen. Echt leuke plekken in de stad en omgeving.
Een week later ben ik gaan wandelen in de omgeving met mijn zus. Je mag overal overnachten in de natuur en iets buiten Uppsala is een hutje waar je mag overnachten. Dit moest ik natuurlijk een keertje uit proberen. HEt is mooi weer, dus we zijn niet de enigen in het bos. Er wordt dus volop gebruik gemaakt van deze hut in het bos. De volgende ochtend lopen we verder langs weilanden, door het bos en langs meren. Zweden is echt een mooi land met veel ongerepte natuur. :)
En in Stockholm geweest! Een mooie stad, totaal anders dan Uppsala.
Door de weeks gewoon bezig met mijn onderzoek. Het gaat best goed en ik ben al helemaal gewend aan het lab.

  • 23 Mei 2015 - 21:24

    Twan:

    Leuk! Sharell en ik komen komende week controleren of het wel echt zo mooi is in Zweden ;-)

  • 23 Mei 2015 - 22:52

    Puck:

    Leuk om weer wat te lezen Sytske! Veel plezier met alle andere bezoekers :).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sytske

Actief sinds 06 April 2015
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 2258

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 31 December 2015

Thesis in Uppsala

Landen bezocht: